After thirty years of marriage, Sandra finds out that her husband is having an affair with his best friend. She immediately leaves him and has no choice but to seek refuge in her childhood home, where her sister Danie still lives. The sisters couldn’t be more different and their cohabitation starts out rocky to say the least...