Marilou and Philippe are finally moving to Portugal! They dreamt of their new house, a cocoon to spend time with their family and enjoy their retirement. When they arrive, they discover that the house isn’t finished and that the land developer disappeared. It couldn’t get worse… until they loose their grandkids. They only have 24 hours to find them before their daughter Cécile arrives!