Her name is Claire Doste. She is beautiful. She is about to turn 35 and she has everything going for her — a fabulous apartment, a creative job in a publishing house specializing in crime novels, an adorable sister, and men. Too many men. All of three, that is... but that’s two too many! She invites them all over for her birthday dinner so that she can pick out the one man in her life. But a silly accident happens when Claire is getting the dinner ready...
James Huth’s first film, “Serial Lover”, is offbeat in a joyful, exhilarating way. It mixes genres — detective, comedy, gore — the better to run rings around convention. Everything is absurd but perfectly mastered. As proof of this, certain scenes in “Serial Lover” can be watched over and over and are still hilariously funny. In the midst of all these corpses, Michèle Laroque plays the accidental manslaughteress with infectious verve, a complete change from the ditzy hausfrau we are used to seeing her play. (Jean-Pierre Lacomme, journalist - article in “Le Journal du Dimanche”, 19 April 1998)