A robber escapes from prison to hunt down his former cellmate, a serial killer who has undertaken to get the robber blamed for his crimes. A policeman from the Fugitive Brigade sets out after the robber, who has become in spite of himself Public Enemy No.1. When each of the protagonists has gone as far as he can go, who will be the hunter and who will be the prey?