State secrets, sincere convictions, ecstatic crowds, a regal lifestyle, prying journalists, suspicious disappearances: what goes on behind the scenes in the halls of power or the daily life of a President. Between a father’s love for his daughter and the contradictions of a Head of State, what remains truly important when you have supreme power?