673,000 surveillance cameras and millions of webcams in France. An anonymous hacker has pirated all of Paris' cameras and observes the city unbeknownst to its inhabitants. Petty crimes and moments of stolen intimacy, he sees everything. Until the day that an explosion lays wasted to the Gare d'Austerlitz. The police starts tracking down an Al Queda satelitte group. The hacker succeeds in finding images of the explosion and discovers that it was a young couple who planted the bomb. Using the city's cameras, he decides to hunt down the criminals. Without knowing it, he will become implicated in a terrible plot.