Nice, the 1970s: the young heiress of the Palais de la Méditerranée, one of the most famous casinos on the French Riviera, mysteriously disappears. For her mother Renée Le Roux, there is no doubt that Maurice Agnelet, the family's former lawyer and her daughter's lover, killed her to get his hands on her fortune. And so begins a mother’s relentless fight for the truth.