Louis was adopted when he was just a baby. Now, sixteen-year-old Louis wants to know where he comes from. He therefore heads south to find the mother he's never known. Totally thrown by this unexpected visit, Solange rejects the child she never desired. Louis will nevertheless do everything he can to make her accept him.