Paris, at the beginning of the 2000s. Damien and Pierre, two brilliant high school students, randomly murder a woman they've spotted in a street, a few weeks before sitting their Baccalaureat... When leaving the victim's apartment building, Zoé, a passerby, notices them and from then on becomes increasingly obsessed about their crime.