Etienne, an often out of work but endearing actor, runs a theater workshop in a prison, where he brings together an unlikely troupe of prisoners to stage Samuel Beckett’s famous play Waiting for Godot. When he is allowed to take the convicts on a tour outside of prison, Etienne finally has the chance to thrive. Each date is a new success and a unique relationship grows between this ad hoc group of actors and their director. But soon comes the final performance in Paris.