6 a.m. Sophie, dressed in a military uniform, takes a sip of Redbull as she stares at fourteen screens lighting up the small, window-less room. In this secret location, she and Bruno are using a drone to watch the lives of people in a Middle Eastern village. A slight pressure on the joystick's trigger is all it would take to kill someone on the other side of the planet.