Mama Bobo is a widow in her 80’s. Day in day out she heads towards the Gomis street bus stop, in Dakar, Senegal. While sitting on the bus stop's bench she recollects her past life and her long gone husband. One day the bus stop disappears into thin air… Her family and neighbours try their best to get Mama Bobo back on her feet, before it's too late.