Stéphane and Suzanne are the parents of three young women. Everything may seem ideal, but Stéphane has always dreamed of having a son. To overcome this frustration, he monopolizes his future sons-in-law and falls for them faster than his daughters. When Alexia, his youngest daughter, decides to leave Thomas, a magnificent rugby player and her father's new idol, for a young doctor he can't stand, Stéphane puts up a fierce struggle.