Sophie Cross, a brilliant lawyer, and Arthur Leclercq, her 5-year-old son, are enjoying a beautiful summer day in the dunes of the North Sea. It takes only a few seconds of Sophie’s inattention for her son to disappear. Weeks go by, but the investigation is at a standstill. Was Arthur really kidnapped?