Hired by a surveillance company to oversee the security of a hypermarket, Pierre Solvy soon discovers that he’s expected to do other things besides the usual catching of suspects. The cameras at his disposal aren’t only used to watch the customers, but also to spy on the company’s employees, whatever they are doing… Pierre Solvy starts to win the trust of his superiors, until the day he discovers a trafficking network and becomes a threat to the system he helped to create. The trap closes around him.