A scorching summer in Provence. As usual, Thierry begs. Simon, today, feels investe with a mission: help his fellow man. A swimming pool rots somewhere. These two characters who have never had anything, are finally going to have the right for their own little piece of heaven. But the price will maybe be heavy to pay.