We're in the middle of a tennis match. Two childhood friends face each other. An unequal, brutal, ferocious match. A match flavored by humiliation's intoxicating, acidic spice. Just what is going on the minds of these two men getting ready to finish the match? The film only lasts the time it takes to change sides. It recounts and expands this short moment of respite in the middle of this storm of rage, muscles, and sweat. A moment of suspension when rebellion and hope are still possible.