It's assessment time at the headquarters of a multinational company. All the regional directors are present and waiting for the arrival of the CEO. The atmosphere is tense, for some have not achieved good results. When the CEO enters the room, the sight of the two ballot boxes he's carrying makes the tension go up a notch. Everyone knows to be wary of the surprises that the CEO can pull.