To the innocents who think of having compromised Santa Claus once and for all by qualifying him as scum, we shall answer: you are far from the account. Santa Claus is a bad guy of the tough kind. He really is a cop of a particular kind, an active servant, brainless to the economy spectacular trader, an agent of promotion of our old enemy goods. Embark with him the time of a special tour and discover the true Santa Claus.