Patrick does not know where he is going. Hefinds himself in dark mountains, lives a few days in a farm, speaks little, likes horses and meets Pierre, a young man of his age. He seems to discover the world. The slow rhythm of wild nature is unknown to him. One morning, Patrick is no longer there.