Due to health issues, Victoire Delorme, a schoolteacher, moves with her husband Samuel and their two children to a small village in the south of France. As she leaves school after the first day of classes, a handsome man in his forties calls out to Victoire. The man is none other than Florent Maléval, Victoire’s first love. They are both married, but the flame they both thought had died out reignites with a force beyond their control. Just as they decide to leave their spouses to be together, Florent’s wife, Marion, suddenly disappears...