Inès was found not guilty of the accident that caused Raphaël's death at the age of 12 years, 7 months and 11 days. That is the age of her own son, Théo, today. And she is convinced that Lucie, Raphaël's mother, will take revenge on him. Intuition or paranoia? To protect him, she hides him in the forest... so she can confront the mother of her victim...