Julie and Vincent are lovers. Passionate lovers. After having waited for Julie for a whole day, Vincent finally has her to himself this evening. But Julie's mobile phone rings again and again. What really happens in a couple's intimacy? Passion, sex, and jealousy: a conjugal no exit.