Noon on the dot. Marini, flight attendant on the Paris-Beirut line, flies over the Greek islands and is fascinated by a tiny Island. This Island gradually becomes an obsession, a fantasy seen from the plane window that makes every other experience monotonous. Until he eventually decides to go to this almost uninhabited Island.