Sarah Adams has driven all night, for the first time in her life. This long trip to get to the Domain of Certes. The castle, the swamps, the forests, the sea. It is here that she spent a part of her childhood. Nevertheless, she remembers almost nothing of it. Sarah Adams is not far from thinking that she is becoming crazy.