Extracts from Franz Kafka’s letters to Milena, and his letter to his father, are read by three voices. One of the voices represents the writer; the other two stand in for the letters’ recipients. Three bodies, three faces act as these voices, initially each one alone in solitude, before they exchange gazes, a caress.