The small village of Colmars-les-Alpes is in turmoil after the discovery of the lifeless body of a Mercantour Park ranger. Against everyone's advice, mountain guide Vincent Lapaz convinces newly arrived police sergeant Servane Breintenbach that his childhood friend was murdered. Together, they will see this investigation through to the end, shaking the community to its core.