Thierry is faced with the cancer of his 16-year-old daughter Nola. Tonight, on the eve of a concert she is to give, Nola starts to lose her hair. Thierry has to deal with his daughter's fear, as well as that of his eldest child, Théo, who is a head taller than him, and that of 6-year-old Ninou, whose smile looks like a piano keyboard. While he is just as lost as the rest of his family, Thierry will have to reassure them and get them in line for the fight that is coming.