Lili, a seriously sick young woman, is confronted one morning with the loss of her hair. Not bearing herself with a hospital wig, she is incapable to get out of her house. Her friend, Laura, proposes to her a radical solution: to reloook from head to foot. Lili allows the transformation, without suspecting that the overflowing whim of Laura is fundamentally going to change the course of events.