One pitch black night, on a remote beach, Mehdi and Nito, two smugglers of illegal migrants, are about to seal a deal with the Albanese mafia. Human trafficking. Things turn bad when Mehdi realizes that his younger brother Mouja is about to embark on this journey. Ignoring the real nature of the operation, the young dream of Europe and fortune. Mehdi is ready to do anything to save his brother from the hands of the mafia.