One evening, Manuel, a forty-year-old man who thinks his missed his life, decides to finish it. Regrettably for him, Alex, a teenager, choses the same hour and the same place to commit suicide. How to decide on whom has the priority? Which of them have the best reasonsto die? Both trie as they can to convince the other one. But at the in fact, do Manuel and Alex really want to die?