On a small countryside road, during a very dark night, a car breaks down. In it Lucy, Severine, Marco, Thomas and Anthony are coming back from night out. The Happy atmosphere in the car is quickly replaced by a tense atmospher, revealing the unspoken and the frustrations of all. The difficulty to seeing clearly in oneself and communicating with the others takes the to the edge of the abyss. Under the friendly look of a mythical gull, the dawn breaks on a morning full of promises.