It is at top speed that Enzo's life begins. The childbirth takes place while the parents were heading to the maternity hospital. A lunar Pierrot of fate, a player of sousbassophone in a brass band, appears just at the right moment to make his heart beat. But these weird circumstances mean that Christine, the mum, dreads that Enzo will have after effects from his difficult birth. And it will be necessary for all the patience of a nursery assistant before Enzo really makes his entrance into the world.