Prunelle is blind, and Melody is deaf and dumb. These two young women made friends in an educational center intended to facilitate their adaptation to the everyday life. Having finalized a system which allows them to communicate together, they share one day a dream in common: join a world where their handicap would not be any more one. Decided to live this beautiful breakaway, they will have to appeal to their ingenuity to go up to the end of their dream.