Maxime has achieved everything: brilliant studies, a dazzling career, he is a loving husband and attentive father. A perfect man. A man above suspicion. So much so that when his daughter, Claire, tells her mother about his incestuous behaviour, begging her to protect her, Daphne is slow to believe her. Her love for Maxime leads her to refuse to see the obvious. However, her suspicions are confirmed, her doubts disappear, and the facts force Daphne to react. But it is too late. Maxime, backed by his façade of irreproachability, manipulates the police and the justice system to turn them against the mother of his children. How far must a mother go to protect her daughters and assert her rights when no one is willing to believe her?