Inspired by true events. Who is Isabelle? A murderer or a housewife? That's what Captain Mathilde Delboscq, in charge of the investigation into Isabelle's husband's death, wants to understand... It's the beginning of an inquiry, and then a dive into the life of a woman with a unique destiny.