Kilian, a hard-hearing teenager, has a passion for playing drums and spends all his time with his three person band. The drums are his outlet in a world he doesn't hear. When Kilian receives new hearing aids he is thrilled to discover sound. But living in a village near the airport, he is suddenly confronted with his new reality. Aircraft noise pollution quickly dissipates his excitement forcing Killian to take revenge in the way he communicates best.