Jmar alchahwa جمر الشهوة: a piece of red coal. A metaphor used to describe a feeling that heats up, giving pleasure but may also cause pain if you get too close. On the beach of Mohammedia, a small coastal town in Morocco, Khaled sells horseback rides to passers-by. He hangs out with his friends, who are in their twenties and fantasize about sexual practices that are forbidden to them. One day, Khaled has an encounter and finds himself caught between the reality of his world and a burning desire he can't control.