Some friends are enjoying a beautiful winter day in the mountains. Mathieu introduces Jade to rifle shooting in a playful atmosphere. But Maxime looks at them with an evil eye and then goes to isolate himself in the woods. When he returns, Maxime involves his friends in his own madness.