Erina recently separated from her husband Alexander. Since then, she has been living with friends and her two children. One evening, her friends tell her that they have invited Alexander to dinner. When she sees him, she decides to run away. With nowhere to go, Erina gets into her car with her children and takes off. A short night of wandering and freedom begins.
Adapted from Lumières, a screenplay written as part of the screenplay workshop organized by the Quinzaine en Actions with the Parcours de Femmes organization.