Alassane, a thirty-year-old French-Senegalese, lives alone with his nine-year-old son, Yanis, in a shabby studio in the suburbs of Bordeaux. Unemployed, Alassane does his best to maintain a balance. The day the judge decides to place Yanis in a foster home, Alassane takes all the risks to stay with his son.