The town is quiet. Night has fallen; a shadow hangs over the high-rise blocks at the edge of Paris. In Saint Denis, spring has begun and things are bustling around Aton. The young man’s life is turned upside down by his father’s arrival, his university exams, and, most especially, a mysterious young woman new to the neighborhood called Nina. The shadow is still there, lurking around Aton’s building: it has found its prey. And so begins an arduous journey through the night, a magical adventure, from which the young man won’t escape unscathed.