Accused of noise disturbances by his neighbors, Christophe is forced to have his pack of hunting dogs put down. When he is offered a chance to track down a fugitive beast using his dogs in exchange for the withdrawal of complaints, it becomes his opportunity to save his pack. He embarks on a pursuit where the lines between hunter and prey blur.