Louison devours life at both ends. Bipolar, she often attacks Orso who is madly in love with her. He knows that all this will end badly, but he wants to believe it. The day Louison disappears, everything collapses. Distraught, Orso calls Mara, Louison''s twin sister. Their relationship is ambiguous. Mara lives in the house as much as her sister, but they never cross paths. What game is Mara playing? Orso is lost and will have to go to the end of this two-faced passion to free himself and finally find the light.