Love is complicated. "Les Beaux Menteurs" ("The Beautiful Liars") is a love story with lots of insecurities. Leon and Valentine have invited their closest friends to a dinner party, but everyone has their own agenda about whether or not the couple should stay together or not. Before the party starts, a plumber (Agustino) is called to fix the water leak. Agustino crashes the dinner and ends up being the life of the party. Sometimes it takes a stranger to see and speak the truth. In the end, all we need is love, love, love.