This film is a road movie, full of music and poetry, which takes us to dark bars and clubs in Paris, down roads in France, to Marseille, New York, Montreal and Dakar. Paulo, a young writer, follows in the wake of Richard, a musician, caught up in the latter’s encounters, love affairs, and the way he approaches life. During this journey of initiation, Paulo will share Richard’s multiple and strange experiences with him. These experiences will open a door to an exciting, poetic and spellbinding world.