Marie lives alone, with her cat, in a house in the suburbs of Paris. Away from the agitation of the city, she is cloistered in her universe which reassures her. In the autumn of her life, she seems to be waiting for nothing more until her doorbell rings. Will she let this mysterious stranger who is, maybe, the beginning of a revival for her?