Every night, Danny a divorced former Police officer, drives endlessly around the city picking up customers. For years, he has been listening to their backseat cab confessions. But as time evolves, slowly but surely his feeling of hope slowly takes a downhill spiral. He is now a depressed loner with nothing left, a man who lives his life through others stories from the backseat of his cab. Tonight, his unexpected encounter with Lila, another lost soul, is definitely going to impact the course of his life.