Paris, 1962. Rego (Christophe Malavoy) has just returned from a tour of duty in Algeria where he escaped the demands of his budding musical career. Now that he is back, his former agent does not welcome him with open arms because he is still mad over Rego's sudden departure, just when things were going well. The delinquent, wild teenager Antoine (Pierre-Loup Rajot) is Rego's younger brother, now in love with his new music teacher (Gabrielle Lazure), and his persistence in going after the reserved young woman ends in a brief and forbidden fling -- and trouble for her. As events continue on their course, the fate of the two brothers is vastly divergent, even though they continue to have a strong bond between them.