Vincent, a stunt pilot, is acquitted of murdering his wife and her lover. However, a few years later, L'Elegant, the Judge in the case, comes to blackmail him. The Judge's nephew, Paul, is having trouble with his wife and they demand that Vincent kill her. The Judge, a confirmed bachelor, takes Paul and Vincent on the road to search for Paul's wife Marie. The three men get on well together, and spend their time discussing their relationship with women.